HAPPY TEACHER DAY

Hello . I'm here . Lame 0oh tak update story kat sini . Dah berhabuk dah . Uhukkuhukk. Haha . Dan malam nieh lah aku akan post something about '' HARI GURU'', yeahhhh . 14/5 bermula lah kiteorang exam for student form2 SAHAJE ! Form lain aku tak tahu , sbb ( tak ambik pot pun ) ade yg dah mule dulu . hehe :)) 15/5 pulak , hari last exam but kiteorang akn sambung balek next day  hari khamis sbb Hari Rabu kan sekolah SMKSI sambut hari guru . Jyeah . Time to lah aku rase I'm Very Happy sangat sangat lah sangat . Aku pun tak tahu kenape , padahal bkn aku yg sambut hari guru ` hoho c(:  Lepas tuu  , time cikgu dah potong kek apa semua , ade someone nie , dia come dkt aku then terus dia nak suap aku makan kek yg cikgu bagi dkat dia tuu walaupun cket . auwwww . hahaha rse sedih pun ade . bananana . btw thnks k . Aktiviti guru pun berlagsung dgn happynye . Lepas tu , WAN BLACK ( botak juvana ) and the geng pun buat lah persembahan yg agak spotan lah sangat ~ Hahahaha ,kali kedua aku tngok dia nyayi ! Lepas tuu , penyampaian hadiah pun dah habis , semua pelajar belajar seperti biase . < ececey pelajar puih . hahahaha . Tu yg aku malas tuu . hm hm , apa nak buat nama pun sch . ( ikut jugak lah peraturan nyee ) . Aku and the geng snap gambar dgn cikgu yg masuk . Tu pun pinjam member punye kamera , hahahaha kejam meyh . Ade someone nieh , aku dh snap pic nie , dah peluk bagai dh dgn cikgu apa semua tu an , lpas tu tetibe je nak buang gbr aku . #bkn kau punye kamera pun member aku . kalau nk katekn pic burok tk kesah ah .  Alaaa tahu ah jelezz . bananana . hmm dah lewat malam nieh . bhai Sayang - apit-