Saya Puteri Raja !!

  Hi peeps , lame dh tk jejak kt sini dh kn . hha . Firstly title , aku nk say one something . hha pnting sngt kah .? Aku mula
minat membaca dri member aku lhh , dia minat sngt membaca . Aku ada Novel ,dh lame beli tp tk nk BACA sbb malas gilerr duhh , disebabkan dia menguatkan iman aku , aku pon jugo0k turut membaca , hha mcm mne lhh aku boleh ikutt hah . ?  I DO NO . tp tk pe lhh , dia menunjukan aku kearah kebaikan . thanks kawan . Novel yg aku suke baca , Novel nieh SAYALAH PUTERI RAJA . < suke gillerr aku baca Novel niehh . rase nk baca banyakk kali kutt ,


  
Description :
Zara yang suka berangan menjadi puteri raja, tetapi tidak suka bergaul dengan orang sekelilingnya, terpaksa berhadapan dengan jiran barunya yang menjengkelkan. Adakah sikapnya akan berubah selepas itu dan dapatkah dia merealisasikan impiannya untuk bergelar puteri raja?

Lepas nieh nk cari Novel lagii satu pulokk , mcm nieh jugo0k , tp TWIN dia , uwaawa , CERITA NOVEL , p0n ada jugo0k ka , Kembar-2 nieh , haih .




Description :
Impian Zara sudah terlaksana. Dia kini bergelar Puteri Zara. Tetapi ada sesuatu yang membuat Zara tidak betah tinggal di istana. Nendanya, Raja Zahariah terlalu garang. Raja Zahariah juga tidak mahu rakyat tahu akan kepulangan Zara. Mengapa? Sementara itu Putera Adam yang tinggal bersama ibunya di Bandar Baru Bangi sudah semakin selesa. Dia rasa seronok menjalani kehidupan sebagai rakyat biasa. Status keluarga diraja Raja Muhammad dalam bahaya apabila Putera Adam tidak mahu pulang ke negara Armani. Dia tidak mahu memegang takhta sebagai pemerintah negara Armani. Apa yang akan terjadi pada impian Zara? Impian dia menjadi puteri raja, impian dia mahu menyatukan kedua ibu bapanya. Dapatkan buku ini di pasaran bagi mengetahui kesudahannya.



Description :

Kisah kali ini, identiti sebenar Puteri Zara terbongkar. Isu Zara dan Adam mendapat liputan media secara meluas. Zara menjadi topik utama. Dia tertekan kerana dibandingkan dengan Tengku Mira yang memang tampil hebat oleh majalah fesyen dan sebagainya. Zara diminta menghadiri program bual bicara yang mana, ada insiden memalukan berlaku.

Dua pupu mereka iaitu Tengku Muiz mahu merampas kedudukan Adam iaitu sebagai pewaris takhta. Adam pula dihukum kerana melanggar peraturan istana iaitu keluar dari istana melebihi tiga bulan tanpa pengetahuan anggota Majlis Kerabat Diraja.
Rahsia demi rahsia terbongkar.
Pasangan manakah yang akan mendapat gelaran Kembar Diraja?
Puteri Zara dan Putera Mahkota Adam ataupun Tengku Mira dan Tengku Muiz?
*Pada esok hari akan datang , insyallah NabiLa akn cerita kn ape yg telah NabiLa baca semua BAB .