Hye. lme aku x lyn koe.HEHE.
koe nk tau ta,.aku cdng nye nk taubat laa konon nye,. aku daa mls nk cite nk ngumpat psl deu daa dlm kls,.nnt dose aku plak yg betmbh,.aku un daa mluat tng0k prngai due,.sabor je laa,.nk wat cam mne daa KWN.(kwn laa sngt),. lg un wat pe deu nk tipu kwn sndiri? bertmbh dose jee,.aku sbnrnye sian je kat deu,.bab deu un kwn aku gak an,.lg un daa dkt nk pose,.rmai kwn aku ckp psl deu,.aku un daa naik pedap.,.xde cite laen kea nk cite kat aku ha;ah.?.,,.bila aku tnye kat deu,.dia x ngaku plak,.heyy kaw,.buat drama plak,.dpn aku,. itu un nsib baex deu x tipu aku,.bab ari2 dia nk tipu aku,.tp,.aku PANGKAH balek,.smpai laa dia kaku,.ahahx,.n trus deu x brani daa nk tipu aku,.itu un daa TEGAGAP - GAGAP nk bagi jawpan yg sbnr kat aku,..knp ngan hidup deu?pnuh dgn PENIPUAN.aku un mkin lame mkin x fhm ngan prngai deu,.uhhH.!mlarat juga ngn prngi deu an,.deu ade pnyakit kea,.?nape deu x sedar - sedar lg ngan prangai deu,.deu un tahu kwn karib due ngumpat deu.< karib laa sngt > nape deu x ubah ubah lg ngan prngai deu,.haishh,.dpn ckgu tnjuk baex,.dpn kite0rng smpi nk tipu - tipu,.hee kaw,.heyy penipu < kan daa kasar ayt aku > koe x nk join ngn aku kea,. taubat ,.hehe,. ayt x bole bla,.